Zgoda na pliki cookie

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić wygodę przeglądania i dostarczać informacje. Przed dalszym korzystaniem z naszej witryny zgadzasz się i akceptujesz naszą Politykę plików cookie i prywatność

STARTWydarzeniaAktualnościDodaj firmęKonkursy
Marki

Wizytówka firmy: BIURO RACHUNKOWE EFEKT

Kontakt: BIURO RACHUNKOWE EFEKT
ul. Kosynierów 10 05-270 Marki
targeo
tel.kom.506 118 814
Opis firmy i działalności:

Nasza firma to licencjonowane Biuro Rachunkowe, działające w oparciu o wydany przez Ministra Finansów certyfikat księgowy nr 8216/2004 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Działalność biura objęta jest ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

Nasze usługi wykonujemy w sposób rzetelny, profesjonalny i terminowy. Gwarantujemy Klientom pełną dyskrecję i najwyższe bezpieczeństwo informacji, każdego klienta traktujemy indywidualnie.

Nasza wiedza i doświadczenie w zakresie podatków i prawa pracy poparta jest wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowisku Głównego Księgowego w Spółce prawa handlowego, na stanowisku Zastępcy Głównego Księgowego w jednostce budżetowej oraz na doświadczeniu zdobytym przy współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi.

Wśród naszych klientów są podmioty o różnej formie prawnej i różnych profilach działalności.

Powierzając nam dział KADR i PŁAC Waszej Firmy mogą mieć Państwo pewność, że zostanie poprowadzony fachowo, szybko i profesjonalnie.

Nasze biuro księgowe oferuje kompleksową obsługę małych i średnich przedsiębiorstw i osób fizycznych.

Produkty, usługi, marki:

Zakres usług:

  • reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwa
  • pomoc przy sporządzaniu dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych – pełna księgowość
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji przychodów – ryczałt podatkowy
  • prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej
  • porady, konsultacje
  • pomoc przy sporządzaniu dokumentacji związanej z uruchomieniem i likwidacją działalności przez osoby fizyczne

Pełna Księgowość:

  • prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego

Książka Przychodów i rozchodów:

  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
  • doradztwo w kwestiach podatkowych

Usługi kadrowo-płacowe:

  • Obsługa Kadrowa:
    • sporządzanie dokumentów, dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
    • prowadzenie akt osobowych pracownika
    • prowadzenie całości spraw związanych z kalendarzami pracowników (urlopy wypoczynkowe, chorobowe, urlopy macierzyńskie, ewidencja urlopów i inne)
    • sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji, dotyczącej przebiegu zatrudnienia
    • prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP
    • obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
  • Obsługa płacowa:
    • sporządzanie list płac z umów o pracę
    • wystawianie zaświadczeń o zarobkach
    • sporządzanie list płac z umów cywilnoprawnych
    • sporządzanie druków ZUS RMUA
    • sporządzanie pasków wynagrodzeń
    • sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych
    • sporządzanie rocznych informacji o dochodach ( PIT-11, PIT-40)
    • sporządzanie rocznego obliczenia podatku ( PIT-4R, PIT-8AR)
Ilość odsłon: 1267