Zgoda na pliki cookie

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić wygodę przeglądania i dostarczać informacje. Przed dalszym korzystaniem z naszej witryny zgadzasz się i akceptujesz naszą Politykę plików cookie i prywatność

STARTWydarzeniaAktualnościDodaj firmęKonkursy

Wizytówka firmy: BIURO RACHUNKOWE MaWeg

Kontakt: BIURO RACHUNKOWE MaWeg
ul. Koncertowa 11 lok.302-787 Warszawa
targeo
tel.kom.609 092 286
Opis firmy i działalności:

Jesteśmy biurem ukierunkowanym na stały kontakt z klientem, które dopasowuje się do jego wymagań i oczekiwań. Współpracując z klientami szczególny nacisk kładziemy na solidność, terminowość oraz bezpośredni kontakt.

Stale współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin m.in. z zakresu prawa, nieruchomości, ubezpieczeń czy systemów informatycznych. Obsługujemy osoby fizyczne, spółki osobowe oraz spółki Prawa Handlowego.

Właściciel biura posiada wykształcenie kierunkowe oraz 5 letnie doświadczenie w obsłudze osób fizycznych, spółek kapitałowych i spółek osobowych. Regularnie podnosi swoje kwalifikacje kończąc kursy organizowane min. przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, jak np. Kurs dla kandydatów na Głównego księgowego. Jest absolwentem renomowanej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - kierunek finanse i rachunkowość. Już w trakcie studiów zaczął pracować w księgowości, by po ich ukończeniu objąć stanowisko samodzielnego księgowego w grupie firm z sektora nieruchomości.

Działalność biura rachunkowego MaWeg jest objęta ochroną ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania usług księgowych na kwotę 10.000 €. Oprócz tego posiadam dodatkowe ubezpieczenie OC z tytułu usług doradztwa podatkowego oraz obsługi kadrowo-płacowej na kwotę 20.000 zł każde. W pracy korzystamy z programów księgowych renomowanych firm, takich jak np. SAGE (system Finansowo-księgowy SYMFONIA) czy też Asseco Wapro (WF-FAKIR, WF-MAG).

Produkty, usługi, marki:

Współpracując z nami Klienci oszczędzają:

  • Czas - poprzez uniknięcie nużących i skomplikowanych obowiązków które wynikają z przepisów prawa oraz unikając śledzenia ciągłych zmian w przepisach prawnych i podatkowych.
  • Pieniądze - dzięki uniknięciu kosztownych inwestycji w sprzęt biurowy oraz poprzez outsorcing usług, który jest zazwyczaj tańszy od zatrudniania dodatkowego pracownika

Pełna Księgowość:

  • Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • Prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
  • Przygotowywanie i modyfikowanie zakładowych planów kont
  • Sporządzanie i analizowanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz przepływów pieniężnych
  • Sporządzanie deklaracji do GUS
  • Sporządzanie deklaracji z tytułu podatku dochodowego
  • Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych
  • Wysyłanie deklaracji do właściwych urzędów.

Księga Przychodów i Rozchodów, ryczałt ewidencjonowany:

  • Księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • Prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych

Obsługa Kadrowo – Płacowa:

  • Doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych
  • Obsługa umów cywilno-prawnych: umowy zlecenia, o dzieło, innych
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej i dokumentacji dotyczącej urlopów
  • Przygotowanie umów o pracę, wypowiedzeń i rozwiązanie stosunku pracy oraz świadectw pracy
  • Przygotowanie list płac z uwzględnieniem: zwolnień lekarskich, urlopów, dodatków i potrąceń
  • Przygotowanie deklaracji ZUS oraz rocznych informacji dla pracowników na drukach ZUS RMUA
  • Przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT-11) i osób zatrudnionych na podstawie innych umów
  • Reprezentowanie klienta w ZUS
  • Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS

Usługi doradcze:

  • Doradztwo w zakresie zakładania działalności gospodarczej i rejestracji spółek
  • Porady i konsultacje księgowo-podatkowe dla osób fizycznych i prawnych
  • Przygotowanie uchwał zarządu, Protokołów ze Zgromadzeń Wspólników itp.
  • Przygotowanie dokumentów, formularzy rejestracyjnych i zgłoszeń (np. do KRS)
  • Zakładanie i rejestracja spółek
Ilość odsłon: 1098