Bielany Dzielnicowy Portal Informacyjny Warszawy i okolicznych miast City Media

Wizytówka firmy: BIURO RACHUNKOWE ZYSK

Kontakt: BIURO RACHUNKOWE ZYSK
targeo
ul. Sokratesa 11B/297 01-909 Warszawa
tel.22 423 87 82tel.kom.604 486 650
Opis firmy i działalności:

Zajmujemy się prowadzeniem ksiąg od 1991 roku stąd też mamy duże doświadczenie w tej dziedzinie. Do prowadzenie spraw kadrowo-płacowych mamy wysokiej klasy specjalistę zajmującego się tylko tą tematyką. Posiadamy OC działalności biura.

Jesteśmy licencjonowaną firma świadczącą kompleksową obsługę płacowo-księgową wszelkiego rodzaju Spółek działających w Polsce.

Większość zagadnień załatwiamy bez konieczności wizyt w naszym biurze.

Podchodzimy bardzo elastycznie do wymagań naszych Klientów, tak więc pełen zakres usług dostosujemy do Państwa potrzeb.

Staramy się, oczywiście w granicach prawa i naszej wiedzy pomagać w zmniejszeniu obciążeń podatkowych. Jesteśmy w stałym kontakcie z doradcami podatkowymi, biegłymi rewidentami oraz prawnikami z którymi konsultujemy różnego rodzaju problemy, które od 10 lat z powodzeniem rozwiązujemy.

Księgi rachunkowe prowadzimy na systemach finansowo-księgowych SYMFONIA, RAKS DOS, RAKS 2000, RAKS SQL, OPTIMA.

Produkty, usługi, marki:

    Działalność w zakresie pełnej księgowości:

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • dekretacja dokumentów
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych
  • zestawienie obrotów i sald
  • sporządzenie listy płac pracowników i zleceniobiorców
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzenie deklaracji ZUS oraz druków RMUA
  • sporządzenie sprawozdania rocznego
  • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
  • przygotowanie przelewów z opłatami do US I ZUS
  • reprezentowanie Klienta przed US I ZUS

    Zakres Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów to:

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
  • sporządzenie listy płac pracowników i zleceniobiorców
  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • sporządzanie deklaracji ZUS oraz druków RMUA
  • sporządzenie zeznania rocznego
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS

    Obsługa zus-płace:

  • Dokumentacja i ewidencja płac:
    • sporządzenie listy płac
    • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
    • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Dokumentacja prac zleconych:
    • prowadzenie ewidencji podatkowej pracownika i zleceniobiorców prac zleconych
    • sporządzenie listy płac prac zleconych
    • sporządzenie deklaracji podatkowych
  • Prowadzenie dokumentacji ZUS:
    • sporządzanie deklaracji ZUS
    • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej ( zasiłki - chorobowy, rodzinny, macierzyński)
    • przygotowywanie raportów RMUA za odpowiednie okresy

Służymy również szerokim doradztwem w zakresie księgowości, podatków oraz spraw pracowniczych, rozliczeń z ZUS. Również mamy dużą praktykę w poprawianiu ksiąg rachunkowych i korektach związanych z dokumentami ZUS , które dotyczą poprzednich okresów.

Powrót: Bielany > biura rachunkowe
| 354
 
budowadomowjednorodzinnych
KANCELARIA ADWOKACKO-RADCOWSKA MOMOT Adwokat Sylwia Wiśniewska-Momot, Radca Prawny Sławomir Momot
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin