Tydzień Kobiet Sukcesu to projekt organizowany przez Zrzeszenie Studentów Polskich SGH. W tym roku świętuje swoją XVIII edycję, która odbędzie się w dniach 4-8 marca w murach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Kiedy? 4-7 marca 2024
Gdzie? Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162, dzielnica Mokotów.
Projekt składa się z warsztatów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem prelegentów i prelegentek reprezentujących różne dziedziny biznesu. W tym roku tematyka prelekcji obejmuje wyzwania związane ze sztuczną inteligencją, najnowsze trendy w marketingu, analizę branży beauty w Polsce, a także inkluzywność. Projekt promuje poszerzanie wiedzy biznesowej oraz idee równości i różnorodności w biznesie.
4 marca o godz. 17:00 odbędzie się Inauguracyjny panel „Inkluzywność w Biznesie: Współczesne Wyzwania i Perspektywy”. W ramach niego eksperci i praktycy naświetlą teraźniejszą sytuację oraz swoje prognozy dotyczące wpierania tolerancji i otwartości zarówno w miejscu pracy, jak i w komunikacji z interesariuszami.
5 marca o godz. 17:00 zapraszamy na panel „Przemysł 4.0: Sztuczna Inteligencja w Biznesie”, podczas którego zapoznamy się zarówno z szansami jak i zagrożeniami, jakie niesie prężnie rozwijająca się sztuczna inteligencja, a także jej wpływem na dotychczasowe praktyki stosowane w biznesie.
6 marca o godz. 17:00, będzie miała miejsce debata poświęcona zagadnieniu „Jak kupują kobiety – charakterystyka polskich konsumentek branży beauty”. Podczas niej przedstawiciele i przedstawicielki tejże branży podzielą się swoimi spostrzeżeniami i nakreślą obraz polskiego rynku oraz dalszych perspektyw jego przemian i rozwoju.
7 marca o godz. 17:00 spotkajmy się na panelu „Marketing Beyond Boundaries: Kreatywne Horyzonty Biznesu”, by omówić najciekawsze trendy w świecie marketingu i najnowsze możliwości pojawiające się z coraz to nowocześniejszymi technologiami i dynamicznie zmieniającą się aktywnością w mediach społecznościowych.
Podczas wydarzenia odbędą się również warsztaty oraz konkursy.
Serdecznie zapraszamy!