Wizytówka firmy: AGNIESZKA KWIATKOWSKA Biuro Rachunkowe

Kontakt: AGNIESZKA KWIATKOWSKA Biuro Rachunkowe
targeo
ul. Sarmacka 17 m.4402-972 Warszawa
tel.kom.509 080 915tel.22 121 89 31
targeo
al. Rzeczypospolitej 20/70 02-972 Warszawa
tel.kom.509 080 915
Opis firmy i działalności:

Biuro zostało założone w 2009 roku przez Agnieszkę Kwiatkowską - licencjonowaną księgową posiadającą wieloletnie doświadczenie z dziedziny księgowości i finansów zdobyte w pracy na stanowiskach Głównej Księgowej, Dyrektora Finansowego.

Mamy doświadczenie w obsłudze podmiotów m.in. z branży deweloperskiej, budowlanej, telekomunikacyjnej, IT, szkoleniowej, gastronomicznej. Obsługujemy podmioty różnej wielkości zarówno spółki prawa handlowego, spółki cywilne jak i jednoosobowe działalności gospodarcze.

Posiadamy licencję Ministra Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nr 8220/2004 oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Pracujemy na licencjonowanych programach zapewniających bezpieczeństwo przechowywania danych.

Produkty, usługi, marki:

I. Usługi księgowe w tym m.in.:

  1. Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość) zgodnie z UoR oraz MSSF
  2. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  3. Rozliczanie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, karty podatkowej
  4. Sporządzane sprawozdań finansowych
  5. Sporządzanie i składanie w imieniu klienta deklaracji podatkowych
  6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  7. Prowadzenie ewidencji VAT
  8. Reprezentowanie klienta przed urzędem skarbowym, ZUS
  9. Wyprowadzenie zaległości księgowych, podatkowych, ZUS

II. Zaawansowane usługi księgowe w tym m.in.:

  1. Tworzenie zakładowego planu kont i polityki rachunkowości
  2. Współpraca z biegłymi rewidentami
  3. Rachunkowość zarządcza – raporty finansowe dla zarządu/ właścicieli
  4. Sporządzanie pakietów konsolidacyjnych dla grup kapitałowych
  5. Opracowywanie dokumentacji cen transferowych
  6. Opracowywanie regulaminów pracy, wynagradzania itp.

III. Obsługa kadrowo – płacowa w tym m.in.:

  1. Sporządzenie list płac
  2. Sporządzenie deklaracji ZUS (zgłoszeniowych i rozliczeniowych)
  3. Sporządzanie deklaracji PIT
  4. Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych
  5. Prowadzenie akt osobowych
  6. Ustalanie wymiaru przysługujących urlopów wypoczynkowych

IV. Usługi dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej m.in.:

  1. Rozliczanie przychodów z najmu
  2. Rozliczanie rocznych zeznań podatkowych (PIT)

V. Usługi doradcze:

  1. Pomoc przy rejestracji firmy
  2. Pomoc przy wyborze optymalnej formy opodatkowania
  3. Przygotowywanie analiz ekonomicznych, projekcji finansowych, budżetów, kontrola kosztów działalności
  4. Wsparcie przy pozyskaniu kredytu – opracowywanie projekcji dla banków, wypełnianie wniosków kredytowych, leasingowych itp.
Godziny otwarcia:

Poniedziałek-Piątek: 09.00 - 17.00

Istnieje możliwość umówienia spotkania poza godzinami pracy biura.

Powrót: Mokotów > biura rachunkowe
| 1455
 
budowadomowjednorodzinnych
Centrum Medycyny Sportowej
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin