Rekrutacja do Programu Ambasadorek i Ambasadorów Muzeum POLIN w Śródmieściu trwa do 10 stycznia 2025 roku!
Program skierowany jest do nauczycielek i nauczycieli, którzy prowadzą działania edukacyjne związane z historią i kulturą polskich Żydów oraz angażują się w inicjatywy lokalne.
Co oferuje program?
- Zjazdy dwa razy w roku – uczestniczki i uczestnicy spotykają się w siedzibie Muzeum POLIN oraz w różnych miastach i regionach, skąd pochodzą. Te dwudniowe wydarzenia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów i rozwijania kompetencji w zakresie edukacji międzykulturowej.
- Bezpłatny wstęp na wszystkie wystawy (stałe i czasowe) w Muzeum POLIN przez cały czas trwania kadencji.
- Pierwszeństwo w rekrutacji na kursy i szkolenia organizowane przez Muzeum dla nauczycieli oraz edukatorów.
- Możliwość organizacji wizyt studyjnych w Muzeum POLIN dla nauczycieli i edukatorów z regionu uczestniczki/uczestnika programu.
- Wsparcie finansowe dla lokalnych inicjatyw, takich jak wydarzenia kulturalne, edukacyjne czy społeczne organizowane przez Ambasadorki i Ambasadorów.
Pierwsze spotkanie nowej edycji programu odbędzie się w marcu 2025 roku.
Jak aplikować?
Kandydaci i kandydatki mogą, ale nie muszą, dołączyć rekomendację od obecnych Ambasadorek lub Ambasadorów z ich województwa. Dokument powinien mieć maksymalnie 2000 znaków ze spacjami i być przesłany w formacie PDF lub WORD na adres kgalazka@polin.pl.
To wyjątkowa szansa na rozwój zawodowy, zdobycie nowych doświadczeń i wsparcie w realizacji ważnych lokalnych działań. Dołącz do grona Ambasadorek i Ambasadorów Muzeum POLIN!