Od 9 października br. zapraszamy do odbioru decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego na stoiska handlowe przed cmentarzami w okresie Wszystkich Świętych.
Decyzje będą dostępne w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich, znajdującej się przy ul. Chmielnej 120, w dniach 9-11 października 2024 r. w godzinach 8:00-14:00. Po upływie tego terminu, nieodebrane decyzje zostaną wysłane pocztą. Osoby odbierające decyzje w imieniu innych powinny mieć ze sobą oryginalne pisemne upoważnienie, w którym należy wskazać imię i nazwisko osoby upoważnionej, nazwę cmentarza oraz numer dowodu osobistego osoby udzielającej upoważnienia.
Informujemy, że w Zarządzie Dróg Miejskich nie ma tradycyjnej kasy. Opłaty za zajęcie pasa drogowego można wnosić w opłatomatach znajdujących się w siedzibie ZDM – zarówno gotówką, jak i kartą. Aby ułatwić dokonanie wpłat, zalecamy korzystanie z płatności kartą.
Aby uzyskać zezwolenie na wjazd w okolicy cmentarzy, należy posiadać decyzję o zajęciu pasa drogowego na stoisko handlowe.
To jeden z artykułów powiązanych z branżą - usługi pogrzebowe Bemowo.