Wizytówka firmy: Biuro Rachunkowe INDEKS

Kontakt: Biuro Rachunkowe INDEKS
targeo
ul. Pola Karolińskie 4 02-401 Warszawa
tel.kom.785 062 905
Opis firmy i działalności:

Oferta naszego biura przeznaczona jest zarówno dla firm zaczynających działanie jak i tych, które już działają.

Świadczymy usługi dla takich form działalności jak jednoosobowa działalność gospodarcza, działalność spółek osobowych i kapitałowych, działalność fundacji i stowarzyszeń. Prowadzimy tym samym obsługę ksiąg handlowych, KPiR, ryczałt oraz kartę podatkową.

Klienci nie prowadzący działalności gospodarczej także znajdą u nas profesjonalną pomoc.

Nasze atuty:

  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa księgowo-podatkowa dla klientów prywatnych i podmiotów gospodarczych, obejmująca szereg działań niezbędnych do prawidłowego i efektywnego działania firmy (dokumenty księgowe, pisma, pozwy i wiele innych).
  • Wysokie, stale podnoszone kompetencje, doświadczenie, bieżące śledzenie zmieniających się przepisów, dzięki czemu poziom oferowanych usług znajduje się na wysokim poziomie.
  • Dzięki elastyczności i konkurencyjności dostosowanie cen i formy współpracy do indywidualnej sytuacji klienta.
  • Umiejętna interpretacja przepisów podatkowych umożliwiająca optymalizację podatkową. Znalezienie sposobów działania przynoszących firmie oszczędności.
  • Możliwość próbnej współpracy przez pierwszy miesiąc (gratis lub znaczny rabat)
  • Nieodpłatne wsparcie w procedurach rejestracyjnych dla osób zakładających działalność
Produkty, usługi, marki:

Ogólne informacje dotyczące oferty Biura Rachunkowego INDEKS:

W ramach oferty podstawowej (podstawowa obsługa księgowa świadczona na podstawie miesięcznej umowy) zajmujemy się:

  • prowadzeniem ksiąg handlowych, KPiR, ryczałtem ewidencjonowanym
  • obliczaniem zaliczek na podatek dochodowy
  • ewidencjonowaniem, sporządzaniem i składaniem dokumentów VAT
  • kontrolą formalną i rachunkową dokumentacji Klienta
  • prowadzeniem spraw związanych z kadrami i płacami pracowniczymi
  • sporządzeniem i przesyłaniem deklaracji rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzaniem wymaganych prawem miesięcznych wydruków lub zestawień w formie elektronicznej
  • sporządzaniem podatkowych zeznań rocznych od osób fizycznych lub osób prawnych
  • sporządzaniem rocznych sprawozdań finansowych wymaganych przez ustawę o rachunkowości
  • reprezentowaniem Klienta na podstawie pełnomocnictwa przed US, ZUS, a także innymi instytucjami publicznymi
  • informowaniem Klienta drogą elektroniczną w sprawie zmian przepisów podatkowych mających znaczenie dla jego firmy

W ramach oferty dodatkowej (usługi nie objęte umową podstawową, płatne w wysokości uzgodnionej w ramach negocjacji) zajmujemy się:

  • opracowaniem polityki rachunkowości i zakładowego planu kont oraz innych dokumentów zamówionych przez Klienta (umowy, wnioski itp.)
  • opracowaniem pozwu w ramach Elektronicznego Postępowania Upominawczego
  • sporządzeniem rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości
  • sporządzaniem raportów kasowych
  • zdefiniowaniem przelewów dotyczących wynagrodzeń i podatków
  • bieżącą kontrolą rozrachunków Klienta z jego z kontrahentami oraz elektronicznym przesyłaniem stanów rozrachunków z miesięczną częstotliwością
  • sporządzeniem potwierdzeń sald do dostawców oraz wysyłką wystawionych potwierdzeń sald do kontrahentów
  • sporządzaniem innych dokumentów związanych z kontrahentami (not księgowych, odsetkowych, wezwań do zapłaty oraz pozostałych
  • prowadzeniem dokumentacji związanej z pracownikami
  • opłatami skarbowymi do urzędów
  • aktualizowaniem danych wymaganych przez US i ZUS  
  • sporządzeniem i wysyłką deklaracji pracowniczych  PIT-R, PIT-4R, PIT-11
  • sporządzaniem wniosku o interpretację indywidualną
  • sporządzaniem i przesyłaniem do GUS obowiązkowych sprawozdań
  • dodatkowymi raportami uwzględniającymi specyfikę działalności gospodarczej danego Klienta

Zachęcamy do skorzystania z oferty naszego biura. W celu przygotowania dla Państwa wstępnych warunków współpracy prosimy o przesłanie do nas informacji dotyczącej:

  • formy prawnej prowadzonej przez Państwa działalności gospodarczej
  • formy opodatkowania, statusu podatnika VAT
  • branży
  • ilości zatrudnionych pracowników oraz współpracowników
  • miesięcznej średniej szacunkowej ilości dokumentów księgowych

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego.

Powrót: Bemowo > biura rachunkowe
| 486
 
budowadomowjednorodzinnych
baner
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin