Nazywam się Teresa Kamińska i jestem doradcą podatkowym wpisanym na listę Ministerstwa Finansów pod nr 5357. Kancelaria działa od 1994 roku.
Posiadam aktualne ubezpieczenie OC obejmujące czynności doradztwa podatkowego jak również usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Księgowością zajmuję się od roku 1986, poprzednio pracowałam w firmach na stanowiskach samodzielnych, a w roku 1994 założyłam własną działalność gospodarczą.
Naszymi klientami są firmy produkcyjne, handlowe, usługowe oraz stowarzyszenia i organizacje pozarządowe. Gwarantujemy rzetelne i profesjonalne dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klienta, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów szanując ich czas.
Rozliczeń dokonujemy przy pomocy licencjonowanych programów komputerowych oraz korzystamy z płatnego dostępu do bazy prawnej dzięki czemu mamy bieżący dostęp do zmian w przepisach prawa.
Prowadzenie spraw księgowo-finansowych:
- prowadzenie ewidencji księgowej dokumentów źródłowych w oparciu o obowiązujące przepisy i zasady ustawy o rachunkowości
- prowadzenie ewidencji podatkowych zgodnie z przepisami materialnego prawa podatkowego
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacji dodatkowej, analizy wskaźników finansowych z przepływami środków pieniężnych)
- sporządzanie szczegółowych informacji finansowych z częścią opisową wskaźników oraz wykresami, prognozą kryzysową dla potrzeb Zarządów Spółek lub właścicieli
- sporządzanie wniosków kredytowych
- sporządzanie informacji statystycznych dla potrzeb GUS
- obsługa w Urzędach Skarbowych w zakresie spraw objętych umową oraz sporządzanie pism i odwołań w postępowaniu podatkowym
Obsługa prac z zakresu prawa pracy, umów w obrocie gospodarczym:
- przygotowywanie dokumentacji związanej z podjęciem pracy przez pracownika
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- opracowywanie wewnętrznych regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania
- przygotowywanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy
- przygotowywanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących urlopów pracowniczych wypoczynkowych, urlopów wychowawczych
- sporządzanie umów w obrocie gospodarczym: sprzedaży, najmu, umów Spółki Cywilnej, Spółki Jawnej, umów zleceń i o dzieło
Obsługa prac dotyczących rozliczeń płacowych oraz ZUS:
- sporządzanie list płac
- obliczanie wysokości składek na ubezpieczenia
- sporządzanie zgłoszeń do ZUS dla firm oraz pracowników
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych
- sporządzanie imiennych raportów dla pracowników
- sporządzanie raportów dla płatnika
- przekazywanie do ZUS dokumentacji rozliczeniowej oraz zgłoszeniowej
- sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11/B, PIT-40, PIT-8A
Dodatkowo oferujemy:
- usługi doradztwa podatkowego
- reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
- pomoc w zakresie rejestracji działalności gospodarczej
- pomoc w pozyskiwaniu środków z Funduszy Unijnych
- możliwość nadzorowania księgowości w siedzibie firmy czy miejscu prowadzenia działalności klienta
- możliwość odbioru dokumentów z siedziby klienta
Ceny usług księgowych ustalane są indywidualnie dla każdego klienta w drodze negocjacji i uzależnione są od:
- formy prawnej w jakiej prowadzona jest działalność (sp. z o.o., spółka cywilna, osoba fizyczna)
- formy w jakiej prowadzone są księgi podatkowe (księga handlowa, podatkowa księga przychodów i rozchodów , ewidencja ryczałtu)
- branży, w której klient działa (działalność usługowa, handlowa, produkcyjna inne)
- ilości dokumentów księgowych
- ilości zatrudnionych osób
- stopnia złożoności transakcji ( transakcje zagraniczne – wewnątrzwspólnotowe, export import)