Działamy już na rynku od 1997 roku i zawsze mieliśmy ambicję profesjonalnego prowadzenia księgowości małych i średnich przedsiębiorstw. Aby to osiągnąć nieustannie się szkolimy.
Pozostawiając Państwu rozwój firmy oferujemy współpracę, w której całość obsługi księgowej oraz doradztwo podatkowe bierzemy na siebie.
Jesteśmy elastyczni w sprawie przepływu dokumentów - można je przekazywać drogą elektroniczną, istnieje także możliwość odbioru dokumentów z Państwa firmy przez naszego przedstawiciela.
Każdy klient traktowany jest w indywidualny i uwzględniający specyfikę jego działalności, sposób.
Dodatkowo dużą wagę przykładamy do przyjaznej atmosfery, która pomaga we wzajemnych relacjach.
W zakresie książki przychodów i rozchodów oferujemy:
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- zakładanie i prowadzenie odpowiednich ewidencji (np ewidencję środków trwałych, ewidencję przebiegu pojazdu)
- prowadzenie rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT)
- sporządzanie wszelkich deklaracji dotyczących podatków:
- dochodowego od działalności gospodarczej PIT-5, PIT-5L
- podatku od umów cywilno-prawnych i innych
- podatku VAT
- podatku dochodowego od zatrudnionych pracowników PIT-4
- reprezentowanie interesów klienta i występowanie przed organami podatkowymi
W zakresie ZUS-u i kadr oferujemy:
- sporządzanie umów o pracę z przyjmowanymi pracownikami
- rejestrację w ZUS nowo przyjętych pracowników
- sporządzanie kartotek pracowniczych, list płac,naliczanie należnych podatków i świadczeń socjalnych
W zakresie ryczałtu ewidencjonowanego oferujemy:
- pomoc w rejestracji działalności
- zakładanie i prowadzenie ewidencji sprzedaży
- sporządzanie - rejestrów zakupu towarów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT, deklaracji VAT 7 oraz rocznych deklaracji rozliczeniowych PIT 28
- rozstrzyganie i prowadzenie innych spraw związanych bezpośrednio z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą
W zakresie ksiąg handlowych oferujemy:
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- zakładanie i prowadzenie odpowiednich ewidencji (np ewidencję środków trwałych, ewidencję przebiegu pojazdu)
- prowadzenie rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT)
- sporządzanie wszelkich deklaracji dotyczących podatków:
- dochodowego od działalności gospodarczej PIT-5, PIT-5L
- podatku dochodowego od zatrudnionych pracowników PIT-4
- podatku VAT
- podatku od umów cywilno-prawnych i innych
- sporządzanie i wysyłanie drogą internetową miesięcznych deklaracji ZUS dotyczących właścicieli i pracowników
- pomoc przy organizacji szkoleń BHP
- reprezentowanie interesów klienta i występowanie przed organami podatkowymi
Oraz inne, nie wymienione wyżej czynności.