Zgoda na pliki cookie

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić wygodę przeglądania i dostarczać informacje. Przed dalszym korzystaniem z naszej witryny zgadzasz się i akceptujesz naszą Politykę plików cookie i prywatność

STARTWydarzeniaAktualnościDodaj firmęKonkursy

Wizytówka firmy: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE z Oddziałami Integracyjnymi nr 418

Kontakt: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE z Oddziałami Integracyjnymi nr 418
ul. Szancera 7 02-495 Warszawa
targeo
tel.kom.502 739 107
Opis firmy i działalności:

Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 418 przy ul. J. M. Szancera 7 w Warszawie rozpoczęło swoją działalność 1 września 2012r. na mocy Uchwały Nr XXX/683/2012 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z 12 stycznia 2012 roku. Przedszkole liczy 14 oddziałów, do których uczęszczają dzieci zdrowe i niepełnosprawne w wieku od 3 do 7 lat.

Przedszkole oraz oddziały zamiejscowe, znajdujące się przy ul. Dzieci Warszawy 42 i ul. Szancera 5, to miejsce, w którym zapewniamy dzieciom profesjonalną edukację i opiekę, radość i bezpieczeństwo. Wiemy, że nie wystarczy pochylić się nad dzieckiem, stworzyć mu dobre warunki wychowawcze i edukacyjne. Trzeba jeszcze mądrze kierować procesem uczenia się dziecka. Wymaga to obszernej wiedzy psychologicznej i niezwykłych umiejętności pedagogicznych. To właśnie ludzie obdarzeni intuicją pedagogiczną, olbrzymim potencjałem twórczym i zaangażowaniem wciąż podnoszący swoje kwalifikacje dbają o wszechstronny rozwój naszych wychowanków.

Nasze przedszkole jest placówką z oddziałami integracyjnymi, dlatego ważna jest dla nas idea integracji, której wartość podkreśla doktryna Unii Europejskiej.

W grupach organizowane są takie sytuacje dydaktyczne i wychowawcze, w których uczniowie zdrowi i niepełnosprawni podejmują wspólnie różnorodne działania. Są partnerami, razem pokonują trudności i osiągają sukcesy. Sytuacje te sprzyjają nie tylko uspołecznianiu, ale podnoszą poczucie własnej wartości i budzą wiarę w swoje możliwości. Dzieci chodzą na spacery, wyjeżdżają na wycieczki, bawią się na placu zabaw. Uczą się samodzielności. Odkrywają swoje zdolności.

Dziecko, jego dobro i  prawidłowy rozwój, jest zawsze na najwyższym miejscu. Radość na twarzach dzieci, zadowolenie ze strony rodziców to nagroda za naszą pracę.

Produkty, usługi, marki:

Dyrektor przedszkola:

  • dba o atmosferę przedszkola sprzyjającą dziecku i jego rodzinie
  • stworzyła zespół pracowników współodpowiedzialny za pracę placówki
  • nawiązuje szerokie kontakty ze środowiskiem lokalnym

Ramowy rozkład dnia dla grup 3 i 4-latków:

  • 6:30 – 8:00 – Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.
  • 8:00 – 8:30 – Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 8:30 – 9:00 – Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
  • 9:00 – 10:00 – Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego, organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 10:00 – 11:00 – Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • 11:00 – 12:00 – Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.
  • 12:00 – 12:30 – Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe.
  • 12:30 – 13:00 – Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole.
  • 13:00 – 13:30 – relaks – słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, wyciszenie
  • 13:30 – 14.15 – Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci, zabawy badawcze, doświadczenia
  • 14:15 – 14.30 – Czynności przygotowawcze do podwieczorku.
  • 14:30 – 15:00 – Podwieczorek.
  • 15:00 – 17:30 – Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, pobyt na powietrzu, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna porządkowanie sali.

Ramowy rozkład dnia dla grup 5 i 6-latków:

  • 6:00 – 8:00 – Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci, zabawy integrujące grupę, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne.
  • 8:00 – 8:30 – Zabawy ruchowe przy muzyce, poranne ćwiczenia gimnastyczne. Przygotowanie do śniadania – czynności porządkowe higieniczne i samoobsługowe w łazience.
  • 8:30 – 9:00 – Śniadanie. Realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie: czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, kształtowanie nawyku  mycia zębów. Eksponowanie pracy dyżurujących dzieci.
  • 9:00 – 10:00 – Realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową, organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • 10:00 – 11:00 – Swobodne zabawy dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • 11:00 – 12:00 – Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł, zapinanie guzików). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, wycieczki, spacery.
  • 12:00 – 13:00 – Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe. Obiad.
  • Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole. Pełnienie dyżurów przy posiłkach.
  • 13:00 – 13:30 – Relaks, słuchanie bajek, muzyk relaksacyjnej, muzyki poważnej
  • 13:30 – 14:15  – Praca indywidualna i grupowa z dziećmi, zajęcia rozwijające i stymulujące wszechstronny rozwój dziecka, zabawy badawcze, doświadczenia 14.15 – 14.30 – zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela.
  • 14:30 – 15:00 – Czynności przygotowawcze do podwieczorku. Podwieczorek.
  • 15:00 – 17:30 – Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, pobyt na powietrzu, obserwacja pedagogiczna; praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz z dziećmi zdolnymi, porządkowanie sali; rozchodzenie się dzieci.
Ilość odsłon: 126
Powrót: Ursus > przedszkola