Wizytówka firmy: STEFANCO BUD&AUDIT Sp. z o.o.

Kontakt: STEFANCO BUD&AUDIT Sp. z o.o.
targeo
ul. Korfantego 58 01-496 Warszawa
tel.kom.792 555 488
Opis firmy i działalności:

Szukasz antykryzysowych cen na prowadzenie księgowości twojej firmy? Chcesz prowadzić własny biznes ale nie wiesz z czego zacząć? Nasza oferta dla Ciebie.

Produkty, usługi, marki:

Dla wszystkich początkujących klientów przy podpisaniu umowy na prowadzenie obsługi księgowej – GRATIS:

  • pomoc i wsparcie w otwieraniu działalności, zakładaniu spółek
  • indywidualne podejście do wyboru formy opodatkowania
  • wszystkie formularze zgłoszeniowe do urzędów
  • nielimitowane konsultacje w zakresie prowadzenia działalności, zatrudnianiu pracowników i doradztwo podatkowe

Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość):

  • sporządzanie planu kont
  • dekretacja i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • ustalanie wyniku finansowego
  • naliczanie podatku dochodowego
  • sporządzanie deklaracji CIT
  • bilans, RZiS dla leasingów, kredytów, na żądanie klientów
  • sporządzenie sprawozdania finansowego i pomóc w jego złożeniu przez e-KRS

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPIR):

  • księgowanie dokumentów w księdze podatkowej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • naliczanie podatku dochodowego i ustalanie wysokości zaliczki miesięcznie lub kwartalnie
  • wypełnianie deklaracji rocznych rozliczających podatek dochodowy.

Prowadzenie ewidencji uproszczonej dla podatku ryczałtowego:

  • księgowanie dokumentów uproszczonej ewidencji ryczałtu
  • naliczanie podatku zryczałtowanego
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji wyposażenia.

Rozliczanie podatku VAT:

  • prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT
  • ustalanie wysokości podatku należnego i naliczonego
  • rozliczanie transakcji WNT, WDT, import i eksport
  • sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-8, VAT-9, VAT-EU, JPK_V7
  • rozliczanie proporcji VAT
  • wysyłka pliku JPK.

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa:

  • tworzenie akt osobowych
  • prowadzenie ewidencji pracowników, kart urlopowych, rejestrów badań lekarskich, szkoleń BHP i zwolnień lekarskich
  • sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz rachunków
  • naliczanie i sporządzanie listy płac
  • tworzenie i prowadzenie kartotek wynagrodzeń
  • wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
  • zgłaszanie pracowników do ZUS
  • wyliczanie zobowiązań i sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego (PIT-8B, PIT-11, PIT-4, PIT-4R,)
  • wyliczanie zobowiązań i sporządzanie deklaracji do ZUS (raporty miesięczne, RMUA, ZUS-Z3, ZUS-Z15, RP 7)
  • legalizacja zatrudniania i pobytu pracowników z zagranicy – załatwienie wszystkich niezbędnych dokumentów i formalności dla legalnego zatrudniania obcokrajowców

Obsługa Spółek w systemie S24:

  • zmiana składu zarządu i wspólników
  • dodawanie i usuwanie prokurentów
  • zmiana sposobu reprezentacji spółki
  • zmiana nazwy spółki
  • zmiana adresu siedziby
  • zmiana kodów PKD
  • zmiana kapitału zakładowego spółki
  • tworzenie uchwał
  • zawieszenie spółki

Podsumowując - podpiszesz z nami umowę na prowadzenie ksiąg handlowych/KPiR twojej firmy a otrzymasz:

  • kompleksową profesjonalną obsługę księgową i kadrowo-płacową opartą na wieloletnim doświadczeniu kadry posiadającej stosowne certyfikaty księgowych
  • profesjonalny program księgowy który zawsze zaktualizowany na bieżąco wraz ze wszystkimi zmianami podatkowymi, formularzami deklaracji. Nasz program pozwala na import i eksport dokumentów, plików, baz danych w każdym formacie, a serwer znajdujący się w chmurze - na dostęp 24h/dobę z dowolnego miejsca
  • możliwość księgowości online, iksiegowość24, nowoczesne rozwiązania dla bezpiecznego i łatwego przekazywania dokumentów do księgowości przy którym nie zagubi się żadna „kartka” - OCR, iBARD, podpisanie umów zdalnie dzięki specjalnym aplikacjom
  • nowoczesny program dla wystawienia faktur dla każdego klienta
  • reprezentowanie przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami
  • obsługę w językach rosyjski, angielski
  • pomóc w uzyskaniu numeru PESEL dla członków zarządu spółek z kapitałem zagranicznym, spółek-cudzoziemców, niezbędnego dla składania dokumentów finansowych i rejestracji firmy do KRS
  • nasze biuro posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dzięki czemu możesz czuć się bezpieczniej.
Powrót: Bemowo > biura rachunkowe
| 214
 
budowadomowjednorodzinnych
baner
baner
WydarzeniaDodaj firmeKontaktOferty pracyRegulamin